چگونه می توان محصولات ایده آل و برند مناسب را برای بازار آنلاین تهیه کرد

hamadminyar

مهم نیست که چه مدت کارآفرین باشید ، راه اندازی یک تجارت آنلاین هرگز دشوار نبوده است. در اینجا نگاهی گذرا به چشم انداز آنلاین 2020 نشان داده شده است:

رقابت شدید است ،
بازارهای محصولات اشباع شده اند ، و
مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری خواستار راحتی هستند.
قبل از شروع طوفان در طراحی و تجربه یک فروشگاه اینترنتی یا حتی نام شرکت شما ، باید انتخاب کنید که چه کالاهایی را برای فروش داشته باشید.

این تصمیم یک استراتژی در درون خود است ، زیرا آنچه شما می فروشید روی هر تصمیم تجاری دیگری که می خواهید تأثیر بگذارد ، مانند:

نام تجاری ،
طراحی وب سایت ،
بازار یابی،
برنامه های وفاداری ، و
حمل و نقل و تحقق.
در حالی که هر یک از این مؤلفه ها برای یک استراتژی موفق آنلاین ضروری است ، آنها بدون داشتن کالای عالی برای پشتیبانی از آنها بی ارزش هستند.

بیایید در چگونگی یافتن کالای مناسب برای فروش آنلاین غرق شویم.

چه نوع از محصولات می توانم بصورت آنلاین بفروشم؟
صرف نظر از این که در کدام صنعت قرار دارید ، دو نوع محصول وجود دارد که می توانید بفروشید:

محصولات کالایی و
محصولات طاقچه

کالاهای کالایی دارای کالاهای اساسی یا خدماتی هستند که می توانند کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی باشند. اینها محصولاتی هستند که همه به آنها احتیاج دارند.

محصولات کالای تبلیغاتی چیزی هستند که بیشتر فروش آنلاین را تشکیل می دهند. به هر چیزی که در والمارت یا آمازون خریداری می کنید فکر کنید که مارک بزرگی در پشت آن وجود دارد – غذا ، باشگاه گلف ، لباس ، اسباب بازی های کودکان و غیره.

محصولات Niche کالاها یا خدماتی هستند که به یک مشتری خاص و دسته محصولات خدمت می کنند.

در بسیاری از موارد ، این محصولات منحصر به فرد ، یک نوع و یا دست ساز هستند و آنها را به برخی از محبوب ترین کالاهای خریداری شده آنلاین تبدیل می کنند.

محصولات طاقچه اغلب در دسته های کوچک یا در صورت تقاضا ساخته می شوند. به یک گردنبند با مهره منحصر به فرد ، ماست منجمد دستباف یا کیس آیپد چرمی بیاندیشید.

با این حال ، بسیاری از دارندگان فروشگاه ها برای افزایش حاشیه سود خود ترکیبی از محصولات کالایی و محصولات طاقچه را می فروشند.

ارائه تنها کالاهای کالایی ، به ویژه اگر آنها محصولاتی محبوب هستند که در بازارهای عمده آنلاین مانند آمازون به فروش می رسند ، موفقیت در این شرکت را بسیار دشوار خواهد کرد.

خرده فروشان آنلاین و بازارهای بزرگتر می توانند اقلام زیادی را در مقادیر زیادی خریداری کنند و این باعث می شود کالاهای سودآور تری داشته باشند. اما ، شانس دارد که استارتاپ شما نتواند درست از خنجر رقابت کند.

درعوض ، ضمن ارائه یک تجربه بر روی برند ، کالاهای کالایی و طاقچه را به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا فروشگاه آنلاین خود را برای موفقیت آماده کنید.

به عنوان مثال نگاهی به تایلر بیندازید.

شیرهای تایلر با فروش لباس و لوازم جانبی طاقچه علاوه بر محصولات پوشاک کالایی از مارک های معروف مانند Billabong ، Simply Southern و Yeti ، به بهترین وجه در هر دو جهان فرو می رود.

آنها با ارائه هر دو محصول طاقچه و کالایی ، آنها می توانند با ساخت فروشگاه آنلاین خود انتخابی مناسب برای مشتریانی که به دنبال یک فروشگاه واحد هستند و به خرید هر دو نوع محصول ، بهتر به مشتریان خود خدمت کنند.

نحوه انتخاب چه محصولاتی برای فروش
همه ما به دنبال تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ بعدی هستیم – مشابه برخی از محبوب ترین مارک های D2C امروز. اما ، حقیقت این است که ، در بازار محصول اشباع امروزی ، تولید ایده های محصول دشوار است.

برای شما خوشبختانه ، ما یک لیست چک لیست طوفان مغزی محصول را برای کمک به باز کردن روحیه کارآفرینی و رانندگی شما گردآوری کرده ایم.

1. محصولی را که مشکل را حل می کنند شناسایی یا ایجاد کنید.

اگر سعی می کردیم به یک ایده خوب فکر کنیم ، نمی توانستیم به یک ایده خوب فکر کنیم. شما فقط باید برای زندگی خود یک راه حل پیدا کنید. ” – برایان چسکی ، بنیانگذار Airbnb

وقتی ایده های طوفان مغزی را برای یک محصول یا خدمات در نظر می گیرید ، ضروری است که در مشکلات زندگی خود فکر کنید.

برای کایل کرکپاتریک ، مربی ژیمناستیک المپیک ، می خواست هنگام آموزش ورزشکاران به موسیقی گوش دهد. احتیاط؟ قادر به استفاده از هدفون هایی است که می تواند در جای خود باقی بماند ، صرف نظر از این که او در حال اجرا است یا اینکه از روی ترامپولین در حال پرش است.

هشدار Spoiler: Kirkpatricki آنچه را که قبلاً ناراحتی کوچک بود ، با موفقیت در پیش گرفت و آن را به یک ایده تجاری درخشان تبدیل کرد – اختراع Decibullz.

دلیل موفقیت او؟ نشان دادن یک مشکل و حل آن به راحتی.

محصول یا خدمات شما لزوماً نباید یک تلاش بزرگ و پیچیده باشد – می تواند بسیار ساده و در عین حال بسیار مؤثر باشد.

فرصت های محصول همچنین می تواند در چند زمینه دیگر وجود داشته باشد:

ویژگی های محصول بهبود یافته ،
بازار جدیدی که توسط رقبای شما غیرقابل تحقق است ، یا
موقعیت یابی محصول و بازاریابی بی نظیر.
برند زیبایی و لوازم آرایشی Bliss محصول زیبایی را به خود اختصاص داد ، ضمن بهره برداری از یک فرصت غیر واقعی بازار ، ویژگی های آن را بهبود بخشید و با موقعیت یابی بی نظیر آن را به بازار معرفی کرد.

Bliss که در سال 1996 تأسیس شد ، فعالیت خود را به عنوان یک آبگرم مدرن در NYC آغاز کرد. آنها با معرفی محصولات مبتکرانه به بازار و پرورش احساس جامعه با مشتریان سعی در ایجاد انقلابی در پوست خود داشتند.

منبع : https://shrtco.de/Kixbh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهره مار - نامـوس کفتـار - مهره گبری

مهره مار اصل : خاصیت مهره مار و دعای مهره مار منبع مهره مار کشور‌ایران از مهره های شگفت انگیز به عبارتی مهره مار اصل یا این که خاصیت مهره مار مطالبی دارااست . تو این مقاله می خوام تمام سولات و ابهامات خودتونو درباره با مهره مار برای مدام حل کنم . و در رابطه با دعای مهره مار که گرفتاری ی خیلی از خریداران متشخص هستش . پس درپی همراه sdl11 باشید . مهره مار با اهمیت یک جفت مهره مار شبرنگ […]

Subscribe US Now